Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Καλωσόρισμα


Τριγυρνώντας ανάμεσα στα blogs, είδα πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους
και έχω εντυπωσιαστεί με την ικανότητα που έχουν να σχεδιάζουν και
να κατασκευάζουν διάφορα όμορφα πράγματα, όπως χειροποίητα κοσμήματα,
πάνινα κουκλάκια, πίνακες ζωγραφικής και πολλά άλλα που δεν
μπορούσα να φανταστώ .
Όπως γράφω και στο προφίλ μου, θαυμάζω κάθε τι χειροποίητο,
κάθε τι ιδιαίτερο και μοναδικό.
Έτσι μου γεννήθηκε η ιδέα, να δημιουργήσω το δικό μου blog.
Να μιλώ μαζί σας και να σχολιάζουμε οτιδήποτε έχει σχέση με
χειροκατασκευές και όχι μόνο. Να λέμε και τα νέα μας, για μας
και την καθημερινότητα μας.
Ελπίζω να περνάτε και να αγαπήσετε το blog μου.
Και ίσως σε λίγο καιρό να μπορώ να έχω και εγώ
τις δικές μου κατασκευές.

Καλώς να ορίσετε.

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή.
    Εύχομαι να έχετε ανεξάντλητο περιεχόμενο για να περνάμε τα απογεύματα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marie, σε ευχαριστώ.
    Θα χαίρομαι να περνάς απο το blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή